Київ, вул. Деміївська 13, секція 6
График работы: пн-пт с 09.00 до 20.00, сб с 09.00 до 18.00, вс - выходной

Гарантійні зобов’язання.
Це положення створено з метою покращення регулювання взаємовідносин, що виникають між стоматологічною установою та пацієнтом при наданні стоматологічної допомоги.
Гарантія – це період, протягом якого у разі виявлення недоліків у виконаній роботі, пацієнт має право на своєчасне усунення цих недоліків, не несучи при цьому фінансових витрат, за умови виконання всіх рекомендацій лікаря.
У 2016 році МОЗ України скасував укази, згідно з якими стоматологічні клініки зобов’язані були надавати гарантійні терміни на всі виконані роботи, а новий указ ухвалено не було. На сьогоднішній день ми маємо відсутність будь-яких гарантій, закріплених на законодавчому рівні. Але ми впевнені в якості послуг, що надаються, і не боїмося брати відповідальність за свою роботу, тому ми даємо гарантію на такі послуги:

  • На реставрацію зуба фотополімерним матеріалом – 1 рік
  • На ортопедичні конструкції (коронки, вкладки, накладки, вініри) – 2 роки
  • На мостоподібні конструкції – 1 рік
  • На колір реставрацій фотополімером у пацієнтів, що палять і зловживають кавою -1 місяць
  • На лікування молочних зубів – 4 місяці
  • На імплантацію-у разі відторгнення імпланта після його встановлення повторна імплантація за гарантією проводиться протягом 1 року. Гарантію сам імплант несе фірма виробник імплантів безстроково.

Вищезазначені гарантійні терміни дотримуються за умови виконання всіх рекомендацій лікаря та проходження профілактичного огляду та проведення профілактичного чищення кожні 6 місяців у дорослих пацієнтів та 3 місяці у дітей.

У разі незадовільного індексу гігієни (перевіряється лікарем кожні 3 або 6 місяців) — гарантія може знятися повністю або частково, про що лікар попереджає пацієнта і заносить запис до медичної картки.

При виникненні проблеми у пацієнта з якоюсь конструкцією, або якимось ускладненням, пацієнт зобов’язаний повідомити адміністратора клініки в найкоротший термін (не пізніше 7 днів) або відразу ж звернутися до клініки, при несвоєчасному обігу — гарантія знімається.

Гарантія знімається, якщо пацієнт вирішив самостійно провести лікування або в інший спосіб «удосконалити» стоматологічну конструкцію.

Гарантія знімається при ускладненнях, що виникають внаслідок неявки пацієнта у термін, який вказав лікар або у зв’язку з невиконанням рекомендацій та призначень, які озвучив лікар, а також при припиненні лікування з ініціативи пацієнта. Гарантія умовно або частково не поширюється після травм і захворювань, що спричинили порушення стану зубів і зубощелепної системи (травми зубів і переломи щелеп, скелет особи, оперативні втручання, важкі системні захворювання, променева та хіміотерапія і так далі).

У разі надання недостовірних відомостей під час заповнення анкети чи іншої медичної документації клініка має право відмовити у гарантії на виконану роботу, або скоротити її термін.

Гарантія відсутня на професійне чищення, пародонтологічне лікування, відбілювання.

Клініка CrystalDent не несе гарантійних зобов’язань у разі відмови пацієнта від проведення додаткових вимірювальних, діагностичних, контрольних методів діагностики.

У разі ускладнення протягом гарантійного терміну, коли потрібне додаткове лікування — пацієнт оплачує лише нову роботу, переробка — не оплачується.

Якщо, за визначенням лікаря, гарантія на якийсь конкретний вид роботи не поширюється, то робиться запис у медичній карті пацієнта.

 
Висококваліфікована команда Crystal Dent